24/7 Сервизна поддръжка

Сервизния център на Контрон осигурява услуги по поддръжка 24/7. Като наши клиенти вие получавате бърз достъп до професионален съпорт, минимално време на прекъсване и експертна помощ при решаване на възникнали проблеми с вашия хардуер или софтуер. 

Helpdesk услуги:
  • 24/7
  • SLA
  • Телефонен съпорт
  • Отдалечен съпорт

Онлайн Ticket Система

Онлайн Ticket Системата предоставя организирани средства за обработка на вашите входящи заявки и дава възможност на нашия сервизен екип да следи регулярно историята на техническите проблеми, които сте администрирали. Въз основа на богатия си дългогодишен опит нашите инженери са в състояние да осигурят бърза и адекватна помощ и професионално обслужване за своевременното решаване на неизправностите във вашата система.